На базі гуманітарно-педагогічного факультету разом із відділом виховної роботи та студентських справ проведено постійно діючий науково-методичний семінар для наставників студентських груп. На семінар запрошені Радько Олена Федорівна та Кроп Світлана Іванівна – заступники директора Еколого-природничого ліцею № 116 міста Києва з виховної та навчально-виховної роботи, класні керівники ліцею Воронкова Л.О., Сіряк С.В., Малошевич Н.І., Баніт Р.В.
Головуючий на засіданні, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки НУБіП України Сопівник Руслан Васильович представив доповідачів: Майданюк Ірину Зіновіївну, доктора філософських наук, завідувача кафедри культурології НУБіП України з доповіддю: «Форми культурно-просвітницької роботи в НУБіП України» та Каленського Андрія Анатолійовича, доктора педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки НУБіП України – «Етичні засади педагогічної взаємодії наставників академічних груп і студентів».
Доповідач Майданюк Ірина Зіновіївна у своєму виступі розповіла про творчі колективи, які діють в університеті - Народний ансамбль пісні й танцю «Колос», Народний духовий оркестр, Народний театр «Березіль», студія академічного співу, дівочий вокальний ансамбль «Октава», чоловічий вокальний ансамбль «Амеро», академічний хор, ансамбль бального танцю «Чарівність», хореографічний ансамбль «Дівоче сузір’я», вокально-інструментальний ансамбль «Отава», музична вітальня «Золота ліра», гурток любителів театру «Мельпомена», художня студії «Голосіївська палітра», гуртки «Декоративна флористика», «Харизматичний оратор», «Мистецтво сервірування», прес-студія «Ідеал», культурознавчий клуб «Наші регіони».
Доповідач Андрій Каленський у своєму виступі розглянув систему взаємовідносин: наставник – студент, розкрив стилі побудови стосунків між учасниками виховного процесу, наголосив на відповідних функціях наставників у цьому контексті і дав практичні поради щодо побудови етичних взаємовідносини вихователів і вихованців.
Завершуючи семінар наставників Руслан Сопівник побажав наставникам академічних груп успіхів і закликав їх взяти участь в обговорені Концепції виховної роботи НУБіП України та програми виховання студента «Фахівець, громадянин, патріот», що визначають цілі, зміст, форми і методи педагогічного супроводу особистісного і професійного становлення студента.
Інформація, яку одержали вчителі ліцею, стане у пригоді у вихованні підростаючого покоління. Дякуємо за співпрацю.