Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.
Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.
Учні мають опрацьовувати навчальні матеріали для оволодіння відповідними компетентностями та досягнення передбачених освітньою програмою результатів навчання, дотримуючись принципу академічної доброчесності. На дистанційному навчанні необхідно організовувати власну навчальну діяльність, навчитися відповідально планувати свій час, збалансувати навантаження між різними видами діяльності та відпочинку.
Ліцеїсти нашого закладу опанували платформу Google Диск, виконують різноманітні завдання та тести, переглядають відео та презентації в Google Classroom, прослуховують пояснення теми вчителем в прямих ефірах на платформі ZOOM. Непростим і разом з тим досить цікавим є життя ліцеїста нашого освітнього закладу в дистанційному середовищі.
|